SEM
(Google Adwords, Bing, Seznam, Yandex і інш.)

Гандлёвая марка VELUX як ключавое слова

Палітыкі Google і Групы кампаній VELUX дазваляюць прадаўцам VELUX набываць гандлёвую марку VELUX як ключавое слова ва ўсіх пошукавых сістэмах, каб накіроўваць трафік да старонак, якія прадаюць і рэкламуюць выключна прадукты VELUX.

Прадаўцам VELUX не дазваляецца выкарыстоўваць гандлёвую марку VELUX, каб накіроўваць трафік да старонак, якія прадаюць або рэкламуюць прадукцыю канкурэнтаў.
 

Гандлёвая марка VELUX у рэкламных тэкстах

Прадаўцам заўсёды дазваляецца выкарыстоўваць гандлёвую марку як даменнае імя другога ўзроўню ў бачнай частцы url-адраса рэкламнага тэксту, напрыклад www.xxxxx.xx/VELUX

Палітыка Google дае права выключна ўладальніку гандлёвай маркі выкарыстоўваць яе ў загалоўках і апісаннях рэкламных тэкстаў (за выключэннем Вялікабрытаніі, Ірландыі, ЗША і Канады). Уладальнік гандлёвай маркі павінен аўтарызаваць Ваш уліковы запіс Google, каб выкарыстоўваць сваю гандлёвую марку ў рэкламных тэкстах. Тым не менш, з-за становішча Групы кампаній VELUX на рынку гэта не дае аўтарызацыю прадаўцам VELUX. Замест гэтага, Вы павінны пісаць у рэкламных тэкстах "шторы для мансардавых вокнаў".

Ні група кампаній VELUX, ні Google не дазваляюць маніпуляцый з тэкстам, напрыклад “шторыVELUX” у рэкламных тэкстах. Група кампаній VELUX рэгіструе ўсе парушэнні і падае на іх скаргі ў Google. Маніпуляцыя з тэкстам лічыцца парушэннем правіл.

Google Shopping (PLA)

Гандлёвая марка VELUX як ключавое слова

Палітыка Google і Групы кампаній VELUX дазваляюць прадаўцам VELUX набываць гандлёвую марку VELUX як ключавое слова ва ўсіх пошукавых сістэмах, каб накіроўваць трафік да старонак, якія прадаюць і рэкламуюць выключна прадукты VELUX.

Прадаўцам VELUX не дазваляецца выкарыстоўваць гандлёвую марку VELUX, каб накіроўваць трафік да старонак, якія прадаюць або рэкламуюць прадукцыю канкурэнтаў.
 

Тэкст у Google Shopping

Палітыкі Google Групы кампаній VELUX дазваляюць усім прадаўцам VELUX выкарыстоўваць гандлёвую марку VELUX у тэкстах Google Shopping, напрыклад “вокны VELUX” або “шторы VELUX”.

Прадаўцам VELUX забараняецца даваць назву "шторы VELUX" падобным шторам.
 

Відарысы ў Google Shopping

Прадаўцам VELUX рэкамендуецца выкарыстоўваць арыгінальныя відарысы прадуктаў VELUX у Google Shopping.

Прадаўцам VELUX забараняецца ўстаўляць лагатып VELUX у відарысы ў Google Shopping.

SEO

Назвы старонак, мета апісанні, загалоўкі, ALT-цэтлікі ў відарысах і ўбудаваныя спасылкі

Мы заклікаем прадаўцоў VELUX выкарыстоўваць гандлёвую марку VELUX, напрыклад “мансардавыя вокны VELUX” або “шторы VELUX” у назвах старонак, загалоўках і мета апісаннях выключна для старонак, якія прадаюць або рэкламуюць прадукцыю VELUX, каб забяспечыць лепшы ўласны рэйтынг.

Таксама мы заклікаем прадаўцоў VELUX ужываць гандлёвую марку VELUX у ALT-цэтліках у відарысах, каб прадукцыя VELUX адлюстроўвалася ў выніках пошуку відарысаў.

Прадаўцы VELUX могуць ствараць спасылкі па гандлёвай марцы VELUX як ключавому слову на старонкі, якія прадаюць выключна прадукцыю VELUX.

Калі лагатып VELUX выкарыстоўваецца на старонках, якія прадаюць або рэкламуюць прадукты VELUX, прадаўцам VELUX рэкамендуецца рабіць спасылку на лакалізаваны вэб-сайт VELUX.

Мы раім прадаўцам VELUX не выкарыстоўваць гандлёвую марку VELUX у назвах старонак, мета апісаннях, загалоўках і ALT-цэтліках у відарысах, каб накіроўваць трафік да старонак, якія прадаюць або рэкламуюць прадукцыю канкурэнтаў.

Таксама мы раім прадаўцам VELUX не выкарыстоўваць гандлёвую марку VELUX як спасылку, убудаваную на старонках, якія прадаюць або рэкламуюць прадукцыю канкурэнтаў.