Павялічэнне продажу

Моцная брэнд-камунікацыя дае рэальныя вынікі

Некалькі даследаванняў паказала, што ўстойлівая стратэгія камунікацыі можа стаць вырашальнай для аховы пазіцый на рынку і прываблівання новых кліентаў. Калі мы ўсе выбіраем адзін і той жа шлях – выкарыстоўваем аднолькавы макет, аднолькавыя фота і вылучаем аднолькавыя паведамленні – то кліент у выніку будзе ўспрымаць брэнд як сталага і надзейнага партнёра.

З правага боку Вы можаце бачыць спіс вынікаў даследавання, якія падтрымліваюць гіпотэзу таго, што брэндзінг прыводзіць да высокіх даходаў.

  • 1. Кампанія мае большы ўплыў чым яе прадукт. 

    Апошняе даследаванне* на прадмет жадання што-небудзь набыць або парэкамендаваць паказала, што кампаніі атрымліваюць на 10-12% больш рэкамендацый чым іх прадукты. Гэта азначае, што маркетынгавыя камунікацыі павінны ставіць каштоўнасці брэнда кампаніі і яе стратэгію распрацоўкі на першае месца.

    * Крыніца: Імператыў устойлівага развіцця: справаздача Нільсэна, 2015

  • 2. Рэпутацыя павялічвае патэнцыйныя продажы

    Апошняе даследаванне* ўзаемасувязі паміж рэпутацыяй кампаніі, якая засноўваецца на чатырох параметрах: павага, давер, пачуцці і захапленне, – і патэнцыйнымі продажамі паказвае, што патэнцыял амаль падвойваецца, калі балы за рэпутацыю павялічваюцца з 70 да 80.

    * Крыніца: Штогадовае даследаванне Інстытута рэпутацыі ў 15 краінах, 2015

  • 3. Палітыка ўстойлівага развіцця павышае каштоўнасць брэнда

    Згодна новай справаздачы* брэнды, якія праводзяць палітыку ўстойлівага развіцця, маюць 4% рост продажаў у параўнанні з 1% ростам астатніх кампаній на рынку. 66% спажыўцоў сцвярджаюць, што яны гатовыя плаціць больш за брэнды, якія праводзяць палітыку ўстойлівага развіцця.

    * Крыніца: Імператыў устойлівага развіцця: справаздача Нільсэна, 2015

  • 4. Рэпутацыя брэнда садзейнічае большай трываласці кампаніі

    Пасля фінансавага крызісу 2008 года сусветныя кампаніі ўсё яшчэ змагаюцца за захаванне сваёй каштоўнасці з-за нізкіх аб'ёмаў прыбытку і павольных тэмпаў продажу. Тым не менш, кампаніі, якія змаглі палепшыць або захаваць высокую рэпутацыю сярод спажыўцоў, атрымалі значныя інвестыцыі, і зараз іх каштоўнасць павялічваецца на амаль стагнацыйным рынку.*

    * Крыніца: Штогадовае даследаванне Інстытута рэпутацыі ў 15 краінах, 2015

На сваім вопыце мы даказалі, што брэнды, чые мэта і прадукцыя адпавядаюць попыту на ўстойлівыя жывыя брэнды, забяспечваюць больш моцны і хуткі рост.

Гэтыя брэнды забяспечылі палову росту кампаніі ў 2014 годзе і ўдвая павялічылі астатнія тэмпы бізнесу.

Пол Полман (Paul Polman), генеральны дырэктар кампаніі Unilever, 2015


Сапраўдныя каштоўнасці - гэта сонечнае святло, свежае паветра і бясплатная энергія

Калі мы вывучаем лічбы і падлічваем прыбыткі, мы не павінны забываць, з чаго складаецца ўся гэта каштоўнасць. Свет VELUX засноўваецца на некалькіх простых, але надзвычай важных, хатніх дабротах. Распрацоўкі VELUX зробяць Ваш дом больш светлым і камфортным, а асяроддзе ў ім будзе больш здаровым і энергаэфектыўным. Дзякуючы гэтым распрацоўкам у Вашым доме будзе больш натуральнага сонечнага святла замест штучнага, а ў кожным пакоі будзе забяспечаны прыток свежага чыстага паветра. Гэта забяспечыць бясплатную сонечную энергію для ацяплення ў зімовы перыяд і натуральную прахалоду ў спякотныя месяцы. Сучасная тэхналогія ThermoThechnology™ і высока ізаляцыйныя вокны палепшаць агульную цеплаізаляцыю будынка.